Inzicht in zoekgedrag
Voorbeeld Zoekwoordenonderzoek
Het zoekwoordenonderzoek laat zien waar jouw doelgroep naar zoekt. Welke zoektermen gebruiken ze als ze zoeken naar jouw producten, diensten of andere oplossingen?
- Inzicht uit de SEMrush Keyword Magic Tool
- Combinatie van generieke en specifieke zoektermen
- Ideale basis voor het contentplan
Selectie van relevante zoektermen
Anders dan je misschien weet van andere SEO specialisten lever ik geen eindeloze lijst met honderden of duizenden zoektermen aan. Een standaard zoekwoordenonderzoek bevat bij mij de 100 meest relevante en interessante termen, onder te verdelen in generieke en specifieke zoektermen.
Generieke zoektermen
Termen met hoge zoekvolumes, een relatief hoge moeilikheidsscore en vaak een lager klikpotentieel.
Specifieke zoektermen
Termen met lage zoekvolumes, een relatief lage moeilijkheidsscore en een variërend klikpotenteel.
Voorbeeld zoekwoordenonderzoek ontvangen? Neem contact op, dan stuur ik 'm je toe.
- Hoger in Google
- Meer omzet
- 10+ jaar ervaring
STRATEGISCH STERK
IN 4 STAPPEN AAN DE SLAG
Zoek je een SEO tekstschrijver die met je meedenkt? Ik help je stap voor stap. Laat me voor je uitzoeken welke zoektermen het meest worden gezocht en hoe lang de teksten moeten zijn. Samen krijgen we het voor elkaar.
- Stap 1
Teams- of telefonische kennismaking.
- Stap 2
Zoekwoordenonderzoek als je dat nog niet hebt.
- Stap 3
Contentplan met de juiste lengte per tekst.
- Stap 4
SEO teksten die scoren.