• 10 februari 2025
    Sterke SEO teksten: verzamel links die bezoekers opleveren (maar niet voor de bezoekers)

    Sterke backlinks naar jouw website toe leveren bezoekers op. Dat wil zeggen, de links die bezoekers opleveren zijn sterke links. Het gaat niet om de bezoekers, maar wel om het feit dat er bezoekers zitten op de website die naar jou linkt. Verwarrend!? Linkbuilding heeft het sterkste effect als je links verkrijgt vanaf waardevolle websites.

    Lees verder
  • 27 januari 2025
    Krachtige copywriting: schrijf volgens de pure propositie-formele

    Maak het vooral niet moeilijker dan nodig, als je overtuigend wilt schrijven. De meest krachtige copywriting gebruikt daarom bijvoorbeeld de pure propositie-formule. Benieuwd naar de formule? Die luidt als volgt: Ik help [doelgroep/niche/publiek] om [te bereiken/op te lossen] door [product/dienst]. Dus, ik help bedrijven die meer organische bezoekers willen om hoger in Google te komen,

    Lees verder
  • 13 januari 2025
    Sterke SEO teksten: onderzoek waar collega’s naartoe linken

    Beter goed gejat, dan slecht verzonnen. Dat geldt eigenlijk nooit binnen SEO en zeker niet voor een SEO tekstschrijver, maar wel als je zoekt naar sterke backlinks. Wat je wilt weten is namelijk waar collega’s naar linken. Dus niet waar vandaan ze links krijgen (al is dat ook interessant), maar waar ze zelf links naartoe

    Lees verder
  • 30 december 2024
    Krachtige copywriting: kopieer de concurrentie (niet!)

    Je wilt jouw klanten overtuigen met krachtige copywriting. Dat wil je zo goed mogelijk doen. Maar, waarom zou je daarvoor het wiel opnieuw uitvinden? Jouw concurrenten laten misschien al heel goed zien hoe je dat doet. Dus, analyseer altijd de concurrenten van de klant voor wie je werkt. Of van jouw eigen project. Vraag om

    Lees verder
  • 16 december 2024
    Sterke SEO teksten: welke websites zijn waardevol voor linkbuilding?

    Je wilt waardevolle links verzamelen, ter linkbuilding voor jouw website. Maar, vanaf welke andere websites zijn de links het meest waardevol? Ook zonder uitgebreide en ingewikkelde analyse kun je dat eenvoudig bepalen. Namelijk: verzamel links vanaf de websites waar je de meeste moeite voor moet doen. Zowel met een SEO tekstschrijver als andere specialisten heb

    Lees verder
  • 18 november 2024
    Sterke SEO teksten: Gebruik deze Google-tool en ontdek de sterkste SEO-pagina’s

    Je wilt intern linken naar belangrijke pagina’s op de website. Maar, hoe bepaal je welke pagina’s op je website de grootste SEO-waarde hebben voor een zoekterm? Google biedt een handige manier om dat zelf te bepalen, gewoon gratis. Dus noem het een tool of noem het een methode. Alles wat je ervoor nodig hebt is

    Lees verder
  • 04 november 2024
    Krachtige copywriting: stel (en beantwoord) de juiste vragen

    Zonder de juiste informatie kun je onmogelijk overtuigend schrijven. Want, wat is het dat je precies aanbiedt? En wat levert dat de doelgroep op? En wie is die doelgroep eigenlijk? Stel jezelf altijd 3 sets aan belangrijke vragen.  Je wilt namelijk weten welk aanbod je presenteert, aan wie je dat aanbod presenteert en hoe je

    Lees verder
  • 21 oktober 2024
    Sterke SEO teksten: durf te linken naar bronnen met autoriteit

    Om autoriteit met jouw website op te bouwen verzamel je misschien externe backlinks, dus links vanaf andere websites naar die van jou. Maar, wist je dat het andersom ook waardevol kan zijn om naar andere websites toe te linken? Vooral bij complexe onderwerpen is dat een kwaliteitssignaal naar Google en andere zoekmachines. Je wilt jouw

    Lees verder
  • 07 oktober 2024
    Krachtige copywriting: stel jouw lezer gerust met deze zekerheden

    Het consumentenbrein wil graag goede keuzes maken. Dat geldt voor producten, net als voor de leverancier of verkoper van die producten. Dus, bij wie moet je als klant zijn om de juiste keuze te maken? Stel jouw lezer gerust, door alvast een tipje van de sluier op te lichten, als het gaat om jouw bedrijf. 

    Lees verder
1 2 3 44