• 10 maart 2025
    Sterke SEO teksten: 5 manieren om links te verzamelen binnen jouw branche

    Je wilt sterke backlinks verzamelen, die bovendien relevant zijn voor jouw website. Maar, hoe pak je dat aan? Concurrenten zitten er niet op te wachten om naar je te linken. En ook andere websites binnen de branche zijn misschien kritisch. Toch zijn er minimaal 5 manieren waarop dat wel lukt. Als SEO tekstschrijver schrijf je

    Lees verder
  • 24 februari 2025
    Krachtige copywriting: 3 manieren om in minder dan tien tellen te tonen wat je aanbiedt

    Of sneller nog zelfs, omdat je online vaak maar een paar seconden de tijd krijgt. Hoe breng je dan over wat je doet, op een manier die nieuwsgierig maakt? Jouw unieke aanbod kun je delen in een headline en bijvoorbeeld een ondertitel, of met een video of een checklist. Welke vorm je kiest staat vrij.

    Lees verder
  • 10 februari 2025
    Sterke SEO teksten: verzamel links die bezoekers opleveren (maar niet voor de bezoekers)

    Sterke backlinks naar jouw website toe leveren bezoekers op. Dat wil zeggen, de links die bezoekers opleveren zijn sterke links. Het gaat niet om de bezoekers, maar wel om het feit dat er bezoekers zitten op de website die naar jou linkt. Verwarrend!? Linkbuilding heeft het sterkste effect als je links verkrijgt vanaf waardevolle websites.

    Lees verder
  • 27 januari 2025
    Krachtige copywriting: schrijf volgens de pure propositie-formele

    Maak het vooral niet moeilijker dan nodig, als je overtuigend wilt schrijven. De meest krachtige copywriting gebruikt daarom bijvoorbeeld de pure propositie-formule. Benieuwd naar de formule? Die luidt als volgt: Ik help [doelgroep/niche/publiek] om [te bereiken/op te lossen] door [product/dienst]. Dus, ik help bedrijven die meer organische bezoekers willen om hoger in Google te komen,

    Lees verder
  • 13 januari 2025
    Sterke SEO teksten: onderzoek waar collega’s naartoe linken

    Beter goed gejat, dan slecht verzonnen. Dat geldt eigenlijk nooit binnen SEO en zeker niet voor een SEO tekstschrijver, maar wel als je zoekt naar sterke backlinks. Wat je wilt weten is namelijk waar collega’s naar linken. Dus niet waar vandaan ze links krijgen (al is dat ook interessant), maar waar ze zelf links naartoe

    Lees verder
  • 30 december 2024
    Krachtige copywriting: kopieer de concurrentie (niet!)

    Je wilt jouw klanten overtuigen met krachtige copywriting. Dat wil je zo goed mogelijk doen. Maar, waarom zou je daarvoor het wiel opnieuw uitvinden? Jouw concurrenten laten misschien al heel goed zien hoe je dat doet. Dus, analyseer altijd de concurrenten van de klant voor wie je werkt. Of van jouw eigen project. Vraag om

    Lees verder
  • 16 december 2024
    Sterke SEO teksten: welke websites zijn waardevol voor linkbuilding?

    Je wilt waardevolle links verzamelen, ter linkbuilding voor jouw website. Maar, vanaf welke andere websites zijn de links het meest waardevol? Ook zonder uitgebreide en ingewikkelde analyse kun je dat eenvoudig bepalen. Namelijk: verzamel links vanaf de websites waar je de meeste moeite voor moet doen. Zowel met een SEO tekstschrijver als andere specialisten heb

    Lees verder
  • 18 november 2024
    Sterke SEO teksten: Gebruik deze Google-tool en ontdek de sterkste SEO-pagina’s

    Je wilt intern linken naar belangrijke pagina’s op de website. Maar, hoe bepaal je welke pagina’s op je website de grootste SEO-waarde hebben voor een zoekterm? Google biedt een handige manier om dat zelf te bepalen, gewoon gratis. Dus noem het een tool of noem het een methode. Alles wat je ervoor nodig hebt is

    Lees verder
  • 04 november 2024
    Krachtige copywriting: stel (en beantwoord) de juiste vragen

    Zonder de juiste informatie kun je onmogelijk overtuigend schrijven. Want, wat is het dat je precies aanbiedt? En wat levert dat de doelgroep op? En wie is die doelgroep eigenlijk? Stel jezelf altijd 3 sets aan belangrijke vragen.  Je wilt namelijk weten welk aanbod je presenteert, aan wie je dat aanbod presenteert en hoe je

    Lees verder
1 2 3 45