Zoekwoordenonderzoek
Welke zoektermen gebruiken klanten als ze zoeken naar jouw producten of diensten? Ik selecteer de meest relevante termen en cluster ze voor een contentplan.

Inclusief alle data die belangrijk is
Compleet zoekwoordenonderzoek
Niet zomaar een lange lijst met zoektermen. Ik selecteer de meest relevante termen: hoog zoekvolume, weinig concurrentie en passend bij jouw business.
150+ relevante zoektermen
Uniek, relevant en dus geschikt om meer omzet te genereren.
Bij een bestaande site
Focus op termen op positie 4 tot 10 of vanaf pagina 2: dat moet beter!
Als basis voor het contentplan
Zoektermen in clusters
Een lange lijst zoektermen kost 5 minuten werk en biedt weinig waarde. Ik lever zoektermen aan in clusters, bruikbaar voor het contentplan.
Nagedacht over samenhang
Geen dubbelingen, maar waardevolle aanvullingen op hoofdzoektermen.
Klaar voor het contentplan
In het contentplan vormen de zoektermen de blauwdruk voor betere vindbaarheid.

Leg de basis
Een goed begin is het halve werk. Van zoekwoordenonderzoek tot contentplan. En daarna naar SEO-teksten die het verschil maken.