• 14 maart 2016
    3 essentiële tips voor succesvolle SEO productteksten

    Goede SEO teksten voor je producten schrijven en benieuwd hoe je dat het best kunt aanpakken? Goede productteksten bieden bezoekers de informatie waar ze naar zoeken en dragen bij aan je vindbaarheid. Schrijf de productteksten altijd in eerste instantie voor je bezoekers, houd daarna pas rekening met de belangrijke zoekwoorden. Hierbij zijn een aantal zaken

    Lees verder
  • 07 maart 2016
    3 belangrijke voorwaarden voor SEO teksten die links opleveren

    Goede vindbaarheid van je website bestaat voor een groot deel uit 2 belangrijke factoren: goede SEO teksten en voldoende backlinks van andere websites. De juiste content helpt je die twee elementen te combineren en effectief te werken aan je positie(s) binnen de zoekresultaten. Het is voor SEO content die links moet gaan opleveren van groot

    Lees verder
  • 29 februari 2016
    Beter vindbaar dankzij persberichten en landingspagina’s: linkbuilding naar goede SEO teksten

    Op een slimme wijze externe links verzamelen naar geoptimaliseerde SEO content op je website? De combinatie van persberichten en landingspagina’s is daar uitstekend voor geschikt. Lokale nieuwsbladen en online magazines zitten regelmatig verlegen om goede artikelen, je kunt daar handig op inspelen. Een persbericht biedt je de mogelijkheid om een bepaalde trend of ontwikkeling te

    Lees verder
  • 22 februari 2016
    Gebruikt Google de data van Google Analytics voor de vindbaarheid op basis van SEO?

    Het is een simpele vraag waar een simpel antwoord op past: nee, Google maakt geen gebruik van data uit Google Analytics om de ranking van websites op te stellen. Regelmatig beschrijven SEO experts en andere online specialisten bijvoorbeeld de lengte van bezoeken op je website, het aantal unieke bezoekers en de bounce-rate als belangrijke factoren

    Lees verder
  • 15 februari 2016
    Organisch verkeer van steeds grotere toegevoegde waarde

    Een goede organische vindbaarheid draagt sterk bij aan voldoende bezoekers op de website, dat is de meesten inmiddels bekend. Daarnaast kunnen ook Google AdWords, sociale kanalen en email of banners een behoorlijke duit in het zakje doen. Google lijkt sinds enige tijd te experimenteren met 4 in plaats van 3 advertenties boven de organische zoekresultaten,

    Lees verder
  • 08 februari 2016
    Hoe verbeter je de vindbaarheid van je website met blogartikelen?

    Wekelijks of maandelijks bloggen en benieuwd hoe je er met SEO teksten voor zorgt dat de vindbaarheid van je website verbetert? Op zoek naar een goede balans tussen SEO aan de ene kant en belangrijke toegevoegde waarde aan de andere kant? Goede blogartikelen creëren verlangen en bieden vertrouwen. De vindbaarheid vormt een van de belangrijk

    Lees verder
  • 01 februari 2016
    Hoe begin je met SEO? De basis deel 2

    Aan de slag met SEO teksten, maar weet je niet goed hoe je daarmee dient te beginnen? Het is vooral van belang om een duidelijk plan op te stellen of een strategie te bepalen. Welke zoekwoorden zijn van belang en hoe kun je die verwerken in content waar je bezoeker wat aan heeft? Enkele weken

    Lees verder
  • 25 januari 2016
    Inspiratie voor je blog: hoe zet je veel gestelde vragen om in SEO teksten?

    De klantenservice en in het bijzonder de ‘veel gestelde vragen’ bieden veel inspiratie voor mogelijke blogartikelen, daar schreef ik eerder al eens een blog over. Hoe ga je daar in de praktijk slim mee om, wat zijn de stappen die je zet om tot een goede SEO tekst te komen die van waarde is voor

    Lees verder
  • 18 januari 2016
    8 voorwaarden voor een succesvol blog met SEO teksten

    Succesvol bloggen om de vindbaarheid van je website te verbeteren? Blogartikelen zijn uitstekend geschikt als SEO teksten, waarmee je waarde kunt toevoegen voor zowel je bezoeker als de zoekmachines. De volgende 8 voorwaarden helpen je een succesvol blog met SEO teksten op te zetten: De juiste zoekwoorden met voldoende volume Plan je content 2 maanden

    Lees verder
1 27 28 29 30 31 42