• 11 juli 2016
    4 soorten SEO teksten voor de 4 fasen van de customer journey

    Klanten doorlopen een customer journey, door die in kaart te brengen krijg je een beter beeld van de behoeften die zij op bepaalde momenten hebben. Oriënterende klanten binnen de doelgroep zijn zich bijvoorbeeld past bewust van het probleem dat zij ervaren. Dat vraagt om heel andere SEO content dan iemand die zich al in de

    Lees verder
  • 27 juni 2016
    Na hoeveel weken mag je resultaat verwachten van goede SEO teksten?

    Zoekmachine optimalisatie biedt geen enkele garantie, het is onmogelijk posities binnen de zoekresultaten te garanderen. Immers, je hebt te maken met een dynamisch speelveld waarbij ook de concurrentie niet stil staat. Toch is het voor velen een wens om in ieder geval in te schatten op welke termijn ze resultaat kunnen verwachten van hun SEO

    Lees verder
  • 20 juni 2016
    3 effectieve vragen om direct betere long-tail SEO teksten te schrijven

    Goede SEO teksten helpen de vindbaarheid op belangrijke zoektermen te verbeteren, ze dragen bij aan een goede positie binnen de zoekresultaten van bijvoorbeeld Google. We onderscheiden short-tail zoekwoorden en long-tail zoekwoorden. De short-tail zoekwoorden hebben een hoog zoekvolume, een vaak hoge concurrentie en geven bovendien slechts in algemene zin weer waar iemand naar op zoek

    Lees verder
  • 13 juni 2016
    De ideale SEO content voor P&G’s Moments of Truth

    Content marketing is krachtig, SEO heeft een totaal nieuw kanaal ontwikkeld om klanten te bereiken, die beter te behouden en uiteindelijk tot ambassadeurs te maken. Het winnen van klanten vraagt om geslaagde contactmomenten. Al in 1981 ontwikkelde de toenmalig CEO van Scandinavian Airlines een filosofie gericht op goede service naar klanten. We zijn die de

    Lees verder
  • 06 juni 2016
    3 SEO-strategieën die in 2016 nauwelijks meer effect hebben

    Het speelveld voor SEO content is doorlopend in ontwikkeling. Als SEO tekstschrijver is het van belang doorlopend te blijven testen, veel artikelen te lezen van andere specialisten en kritisch na te gaan of de gebruikte strategie in lijn is met Google’s doelstellingen. De ontwikkelingen volgen elkaar in een rap tempo op, waardoor verschillende succesvolle strategieën

    Lees verder
  • 30 mei 2016
    De ideale opbouw voor lokale landingspagina’s met SEO teksten

    Lokaal gerichte landingspagina’s bieden grote kansen om je vindbaarheid te verbeteren, mits je daar op de juiste manier mee omgaat. Goede SEO teksten gericht op zoektermen met lokale extensies vormen een goede basis. Het is echter de rijkere content op een pagina die je daadwerkelijk helpt het verschil te maken. Hoe je dat aanpakt? Aan

    Lees verder
  • 23 mei 2016
    9x waardevolle input om lokaal gerichte SEO teksten te schrijven

    Lokaal actief in een specifieke regio of de vindbaarheid verbeteren voor de verschillende fysieke winkels die je door het land hebt? Lokale SEO teksten kunnen je daar uitstekend bij helpen. Het is echter van groot belang om waardevolle, relevante en interessante content te creëren. Die content schrijf je immers in eerste instantie voor je bezoeker,

    Lees verder
  • 16 mei 2016
    Textalyser: een handige gratis tool om je SEO teksten te analyseren op density en meer

    SEO teksten vormen geen rocket-science. Het is van belang relevante, waardevolle en interessante teksten te schrijven voor je bezoekers. Des te meer zij daar aan hebben, des beter Google ze zal waarderen. Dat neemt echter niet weg dat je zowel bestaande als nieuwe teksten wel degelijk SEO kunt optimaliseren. Maar hoe bepaal je of je

    Lees verder
  • 09 mei 2016
    Een SEO-geoptimaliseerde website maakt je nog geen winnaar

    Klanten vragen me regelmatig een SEO optimalisatie uit te voeren voor de bestaande webteksten. Daar ben ik ze uiteraard graag mee van dienst, maar het maakt ze niet in alle gevallen direct een winnaar. Hoe dat komt? Een website bestaande uit een homepage, een dienstenpagina, over-mij tekst en een contactpagina heeft qua content niet de

    Lees verder
1 25 26 27 28 29 42