• 09 juni 2015
    4 goede redenen om toch een blog te gebruiken

    Een advies naar klanten bestaat regelmatig uit het opzetten (en bijhouden!) van een eigen blog(sectie). Eén artikel per week vormt gemiddeld genomen een goed interval om nieuwe content toe te voegen, waar belangrijke zoekwoorden inpassen, dat de hoeveelheid content op de website uitbreidt en dat een natuurlijke mogelijkheid biedt backlinks te verzamelen. Niet iedereen is

    Lees verder
  • 01 juni 2015
    5 soorten webpagina's waarop SEO-optimalisatie nauwelijks van toegevoegde waarde is

    Zoekmachine optimalisatie en SEO teksten; het zijn 'hete' onderwerpen waar we sinds enige jaren massaal mee aan de slag zijn. Een goede website ziet er niet langer alleen netjes uit, deze is daarnaast SEO-geoptimaliseerd en daardoor goed vindbaar. Regelmatig ontvang ik aanvragen voor het optimaliseren van de homepage of het schrijven van webteksten voor een

    Lees verder
  • 25 mei 2015
    Wat is een landingspagina en hoe kan ik er optimaal gebruik van maken?

    Wat is een landingspagina, hoe zet je deze in, hoe bouw je deze op en hoe kun je er optimaal gebruik van maken? Het zijn vragen die ik regelmatig krijg, een landingspagina blijkt een net te vage term voor velen die zelf niet als tekstschrijver actief zijn, maar wel graag gebruik willen maken van SEO

    Lees verder
  • 18 mei 2015
    De ideale sitestructuur voor een vindbare website

    Heb je een eigen website of wil je die (laten) bouwen en wil je ervoor zorgen dat je goed vindbaar bent via Google? Je hebt dan SEO teksten nodig, al is het vooral van belang om die op de juiste manier en op de juiste plaats toe te passen. Om als een SEO tekstschrijver naar

    Lees verder
  • 11 mei 2015
    Welk type zoekwoorden spreekt de meeste potentiële nieuwe klanten aan?

    Benieuwd naar de zoekwoorden waar je het best gebruik van kunt maken wanneer je nieuwe bezoekers naar je website wilt trekken? Het is verstandig om het onderscheid te maken tussen verschillende soorten zoekwoorden, afhankelijk van welk type bezoekers je wilt aantrekken. Richt je je op een heel specifieke doelgroep met goede kennis van producten en

    Lees verder
  • 04 mei 2015
    SEO titels en meta beschrijvingen volgens de Google-richtlijnen

    Goede SEO teksten verdienen goede SEO titels, naast unieke meta beschrijvingen. Heb je een waardevolle, relevante en interessante tekst op het digitale papier staan? Met een SEO titel en meta beschrijving verbeter je de vindbaarheid, terwijl je daarnaast kunt zorgen voor een stukje conversie vanuit de zoekresultaten. Laten we de Google-richtlijnen op dit gebied er

    Lees verder
  • 27 april 2015
    In 3 stappen naar de juiste toepassing van zoekwoorden in SEO teksten

    Wil je zelf SEO teksten schrijven en ben je benieuwd hoe je die het best kunt selecteren, hoe je de zoekwoorden vervolgens structureert en hoe je ze uiteindelijk concreet in je teksten kunt verwerken? Ik leg het je als SEO tekstschrijver graag uit, aan de hand van 3 duidelijke stappen. Het is allereerst van belang

    Lees verder
  • 20 april 2015
    Hoe kan ik inspiratie opdoen voor mijn blogartikelen?

    Heb je besloten om zelf blogartikelen te gaan schrijven, heeft een SEO tekstschrijver je geadviseerd dat structureel te gaan doen of willen jullie er als onderneming voor zorgen dat er meer relevante en interessante content op de website komt? Veel mensen gaan enthousiast van start, maar merken na 3 - 4 artikelen dat de inspiratie

    Lees verder
  • 13 april 2015
    3 handige tools met zoekwoorden voor je SEO teksten

    Schrijf je regelmatig teksten voor je website en wil je graag rekening houden met belangrijke zoekwoorden, of ben je benieuwd hoe een SEO tekstschrijver zorgt voor de goede vindbaarheid van een tekst? Google werkt met een algoritme dat steeds beter wordt in het herkennen van de betekenis van een stuk tekst, maar volledig vrij van

    Lees verder
1 31 32 33 34 35 42