• 02 november 2014
    Wat voegt linkbuilding toe aan goede SEO teksten?

    Een SEO schrijver houdt rekening met de juiste plaatsing van belangrijke keywords in je tekst, zodat je kunt rekenen op een optimale vindbaarheid in zoekmachines als Google. Hoe je goede SEO teksten schrijft leg ik je graag uit in artikelen over slimme landingspagina’s of de toekomst van het Google algoritme, in dit artikel vertel ik

    Lees verder
  • 26 oktober 2014
    Hoe gebruik je SEO teksten slim als landingspagina?

    Wil je werken aan de vindbaarheid van je website en denk je na over het toevoegen van SEO teksten? Hoorde je over landingspagina’s en ben je benieuwd hoe je die (het best) kunt toepassen op je website? Als SEO tekstschrijver leg ik het je graag uit, zodat je een goed beeld krijgt van wat er

    Lees verder
  • 19 oktober 2014
    Waarom wordt het steeds eenvoudiger om goede SEO teksten te schrijven?

    Zoek je een SEO tekstschrijver, of ben je benieuwd hoe je zelf met SEO teksten aan de slag kunt? Je kunt hiervoor duiken in de wereld van zoekmachineoptimalisatie, maar indien je maar lang genoeg wacht is dat eigenlijk helemaal niet nodig. Hoe dat komt? Google ontwikkelt zich doorlopend en in rap tempo, waardoor het voldoende

    Lees verder
  • 12 oktober 2014
    3 stappen voor een slimmer zoekwoordenonderzoek voor je SEO teksten

    Wil je graag als SEO tekstschrijver aan de slag, of zoek je naar een manier om de juiste zoekwoorden in je SEO teksten te integreren? Dan is het verstandig om gebruik te maken van een zoekwoordenonderzoek, bijvoorbeeld met de Google Zoekwoordplanner. De tool is gewoon gratis beschikbaar, maar hoe maak je daar nu slim gebruik

    Lees verder
  • 27 september 2014
    5 waardevolle vormen van content om zelf toe te passen op je bedrijfsblog

    Heb je een bedrijfsblog, maak je gebruik van de tactieken van een SEO tekstschrijver en lukt het je toch niet om voldoende bezoek te genereren, of de artikelen als ‘link-bait’ uit te gooien? Een blog kan van grote toegevoegde waarde zijn op je website, mits je er op de juiste manier gebruik van maakt. Het

    Lees verder
  • 20 september 2014
    Laagdrempelige psychologie om zelf te prikkelen met de titel van je artikel

    In het vorige artikel gaf ik je inzicht in hoe je de doelstellingen als SEO tekstschrijver kunt combineren met een vleugje psychologie, om binnen een competitieve omgeving te zorgen voor titels die opvallen. In dat artikel ging ik uit van het doel om binnen de zoekresultaten van een zoekmachine beter gevonden nu te worden, nu

    Lees verder
  • 13 september 2014
    Tips voor titels met een vleugje psychologie van een professionele SEO tekstschrijver

    Ben je SEO tekstschrijver, of zoek je naar praktische tips om titels te schrijven waarmee je de lezer kunt overtuigen je artikel aan te klikken en te lezen? Het is de kunst om allereerst het doel van de titel te achterhalen, bijvoorbeeld aan de hand van de omgeving waarin het artikel beschikbaar zal zijn. Heb

    Lees verder
  • 06 september 2014
    Vergeet de concurrentie op zoekwoorden niet als SEO tekstschrijver

    Heb je een webshop of een eigen site en wil je er als SEO tekstschrijver voor zorgen dat je beter scoort binnen de Google zoekresultaten? Dan kun je een zoekwoordonderzoek (laten) doen, om na te gaan welke keywords voor jou het meest interessant zijn. 9 op de 10 internetgebruikers gaat via een zoekmachine op zoek

    Lees verder
  • 01 september 2014
    Uitleg over short tail keywords en long tail keywords door een SEO tekstschrijver

    Wat zijn short tail keywords en hoe verhouden deze zich tot de long tail keywords? Welke zijn het meest interessant voor je website en welke verschillen en overeenkomsten bestaan er? Zodra je contact opneemt met een SEO tekstschrijver is de kans groot dat deze termen je om de oren vliegen, waardoor het verstandig is om

    Lees verder
1 34 35 36 37 38 42