• 27 september 2014
    5 waardevolle vormen van content om zelf toe te passen op je bedrijfsblog

    Heb je een bedrijfsblog, maak je gebruik van de tactieken van een SEO tekstschrijver en lukt het je toch niet om voldoende bezoek te genereren, of de artikelen als ‘link-bait’ uit te gooien? Een blog kan van grote toegevoegde waarde zijn op je website, mits je er op de juiste manier gebruik van maakt. Het

    Lees verder
  • 20 september 2014
    Laagdrempelige psychologie om zelf te prikkelen met de titel van je artikel

    In het vorige artikel gaf ik je inzicht in hoe je de doelstellingen als SEO tekstschrijver kunt combineren met een vleugje psychologie, om binnen een competitieve omgeving te zorgen voor titels die opvallen. In dat artikel ging ik uit van het doel om binnen de zoekresultaten van een zoekmachine beter gevonden nu te worden, nu

    Lees verder
  • 13 september 2014
    Tips voor titels met een vleugje psychologie van een professionele SEO tekstschrijver

    Ben je SEO tekstschrijver, of zoek je naar praktische tips om titels te schrijven waarmee je de lezer kunt overtuigen je artikel aan te klikken en te lezen? Het is de kunst om allereerst het doel van de titel te achterhalen, bijvoorbeeld aan de hand van de omgeving waarin het artikel beschikbaar zal zijn. Heb

    Lees verder
  • 06 september 2014
    Vergeet de concurrentie op zoekwoorden niet als SEO tekstschrijver

    Heb je een webshop of een eigen site en wil je er als SEO tekstschrijver voor zorgen dat je beter scoort binnen de Google zoekresultaten? Dan kun je een zoekwoordonderzoek (laten) doen, om na te gaan welke keywords voor jou het meest interessant zijn. 9 op de 10 internetgebruikers gaat via een zoekmachine op zoek

    Lees verder
  • 01 september 2014
    Uitleg over short tail keywords en long tail keywords door een SEO tekstschrijver

    Wat zijn short tail keywords en hoe verhouden deze zich tot de long tail keywords? Welke zijn het meest interessant voor je website en welke verschillen en overeenkomsten bestaan er? Zodra je contact opneemt met een SEO tekstschrijver is de kans groot dat deze termen je om de oren vliegen, waardoor het verstandig is om

    Lees verder
  • 11 augustus 2014
    Hoe ontwijk je als SEO tekstschrijver duplicate content?

    Gehoord over duplicate content en benieuwd waar je dat kunt vinden, of hoe je ervoor zorgt dat je hier niet van beticht wordt door Google? We lopen de verschillende bekende vormen van duplicate content door, waar je als SEO tekstschrijver over website beheerder mee te maken kunt krijgen. Google hanteert hiervoor redelijk strakke richtlijnen, al

    Lees verder
  • 13 juli 2014
    Hoe balanceer ik SEO doelstellingen en leesbaarheid voor bezoekers?

    Heeft een SEO-specialist of een SEO tekstschrijver je vertelt dat je meer keywords in je content dient te integreren, je SEO landingspagina’s nodig hebt of je meer SEO teksten dient toe te voegen om je SERP’s (je positie binnen de zoekresultaten) te verbeteren? Het gaat waarschijnlijk om een welgemeend en eventueel zelfs waardevol advies, maar

    Lees verder
  • 06 juli 2014
    Wat adviseert een SEO tekstschrijver als ideale lengte voor een tekst?

    Wil je goede SEO teksten (laten) schrijven voor je website? Je kunt daarvoor de hulp van een SEO tekstschrijver inroepen, of daar zelf mee aan de slag gaan. In beide gevallen is het van belang om een idee te vormen omtrent de inhoud die je wilt presenteren. Denk daarnaast na over de keywords die je

    Lees verder
  • 01 juni 2014
    10 tips voor goede SEO paginatitels op je website

    Goede SEO paginatitels vormen een essentieel onderdeel van een goede website en dragen enorm bij aan zowel je relevantie, informatieaanbod en de vindbaarheid. Zorg er met de volgende 10 tips voor goede SEO paginatitels op je website voor dat je de bezoeker direct aan kunt geven waar de pagina over gaat, je de ideale opbouw

    Lees verder
1 37 38 39 40 41 45